Θεωρώ τεράστια ανωριμότητα τη σύγκριση PS3 και PC.
Τα PC χρησιμοποιούν General Purpose cpus ενώ το PS3 τον Cell που έχει ένα
G5@3.2(!OOE) και 8 SPE (συνεπεξεργαστές) εξειδεικευμένους σε streaming data που λειτουργούν με MIMD.
Εξαιρώντας τις παντελώς διαφορετικές αρχιτεκτονικές CISC vs RISC μεταξύ Core vs PPC-G5, οι ικανότητες επεξεργασίας τους είναι πολύ διαφορετικές και εξερτώνται από το πρόγραμμα (datasets και optimizations).
Αποτέλεσμα: Έχετε και 2 δύο δίκαιο χωρίς να ξέρετε γιατί.
Πάντως αν σας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις στα παιχνίδια, συγκρίνοντας τις Geometry/Raster Pipeline του PS3 με αυτές ενός PC, το PC υπερέχει (συνήθως) καθώς το PS3 χρησιμοπιοιούσε τεχνολογία NV47/Geforce 7800, θεωρώντας και στις 2 περιπτώσεις πως οι εκάστοτε CPU έχουν επαρκές throughput ώστε να τροφοδοτούν τις Pipeline ανελλειπώς.