Πράγματι! Η ταινία ήταν ελεεινή και τρισάθλια! Ήταν ντροπή
που γύρισαν αυτό το μέρος, αν το συγκρίνουμε με τα 3 πρώτα!
Στο προφίλ μου στο FB έγραψα 9 σημεία που δικαιολογούν γιατί
δεν πρέπει κάποιος να πάει να δει αυτή την ταινία. Σας τα παρα-
θέτω:
24 Ιανουαρίου 2011
Ο Δεκάλογος της ταινίας "Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα"
Αγαπητοί/ές φίλοι/ες,
Πριν λίγο επέστρεψα απ' τον κινηματογράφο, όπου είδα το "Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα". Ένα έχω να σάς μεταφέρω: σάς προτρέπω... ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΤΕ!!
Και δικαιολογώ αυτό που γράφω παραπάνω:
1) Δεν υπάρχει συνοχή μεταξύ των σκηνών
2) Το μοντάζ έγινε με τη χρήση του movie maker των Windows
3) Διαφήμιση, διαφήμιση και πάλι διαφήμιση. Σε όλη τη διάρκεια της ταινίας, υπάρχουν παντού διαφημίσεις γνωστών εταιρειών & οι ατάκες των ηθοποιών αναφέρονται συνεχώς σ' αυτές
4) Οι παλιοί ηθοποιοί που συμμετέχουν, δεν έχουν δυστυχώς καμιά σχέση με αυτό που κάνανε στις ταινίες των '80s, όσον αφορά την υποκριτική τους δραστηριότητα
5) Οι νέοι ηθοποιοί που χρησιμοποιήθηκαν να παραστήσουν τους μαθητές, ήταν τόσο "ξενέρωτοι", που... Αφήστε καλύτερα! Αυτό θα πω μόνο: Σκέτες Γλάστρες!
6) Οι πλάκες που υποτίθεται θα έκαναν οι μαθητές στους καθηγητές, απλά... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, και πιστέψτε με, δε μιλάω μεταφορικά. Δεν υπάρχουν πλάκες, όσο κι αν προσπάθησαν να μας περάσουν κάτι τέτοιο
7) Οι σκηνές σε πολλές περιπτώσεις έμοιαζαν με πλάνα από τα γυρίσματα της ταινίας, αυτές που μπαίνουν σ' ένα DVD στα extras
8) Οι διάλογοι ανταποκρίνονται στη γνωστή λαϊκή ρήση: "Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή"
9) Η διάρκεια της ταινίας είναι μιάμιση ώρα και μού φάνηκε σα να είδα το "Μπεν Χουρ" ή το "Όσα παίρνει ο άνεμος", ήμουν έτοιμος να σκίσω τις φλέβες μου...
10) Το δέκατο σημείο λέω ν' αφήσω να το συμπληρώσει όποιος ή όποια, δυστυχώς, είδε την ταινία
Μόνο ο χαρακτήρας της καθαρίστριας βγάζει γέλιο κι αυτό μέσα από βρισιές και "μπινελίκια", δηλαδή όχι μέσα από πρωτότυπες κι αστείες πραγματικά ατάκες.
Λυπήθηκα τα λεφτά που έδωσα!
Ελπίζω να σας κάλυψα με την κριτική που έκανα.
_________________

"Διαφωτισμός είναι η έξοδος του ανθρώπου από
την ανωριμότητά του, για την οποία φταίει ο ίδιος"
(Immanuel Kant)
