1.Death Note
2.Elfen Lied
3.Darker Than Black
4.Hajime No Ippo
5.Claymore
Το ξέρω ότι είναι τελείως διαφορετικό από το προηγούμενο, αλλά στο παλιό έβαζα anime που ήμουν συναισθηματικά δεμένος και όχι αυτά που μου άρεσαν! (πχ. Dragonball, One Piece)
Το Death Note και το Fullmetal Alchemist είναι αμετακίνητα. Τα άλλα παίζουν και μπορεί να χάσουν με κάποιο ξαφνικό edit την θέση τους _________________ Ντοναλντ:"Θ΄αφήσω τον κόσμο να συνεχίσει όπως είναι! Δε θα πάρω τίποτα από κανένα! Θα τους αφήσω τα χωράφια τους, τις πετρελαιοπηγές τους, τα χρυσoρυχεία τους..."
Λαδοπόντικας:"Μα, κύριε,εσείς τότε τι θ'αποκτήσετε;"
Ντόναλντ:"Α-ΧΑ! Θ'αποκτήσω τον ΑΕΡΑ! Το μόνο πράγμα που κανείς δεν μπορεί να στερηθεί!"
Η ΧΡΥΣΗ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ,ΚΑΡΛ ΜΠΑΡΚΣ
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Piccolo Junior στις Σαβ Σεπ 27, 2008 4:13 pm, 1 φορά
1)Basilisk
2)Samurai Champloo
3)Gun X Sword
4)Ergo Proxy
5)Death Note
Είναι πολλά που αδικώ...ήθελα να ρωτήσω...το Karas θεωρείτε έγκυρο?Γιατι είναι μικρού μήκους σειρά...όπως το Hellsing για παράδειγμα(το μισό)...να ξέρω αν είναι να κάνω edit... _________________
1. Candy Candy
2. Full Metal Alchemist
3. Death Note
4. Elfen Lied
5. Aishiteruze Baby
Υ.Γ.: Σε περίπτωση που δω και άλλα anime (γιατί δυστυχώς δεν έχω δει και πολλά) θα κάνω edit στην λίστα μου...το μόνο που δεν θα αλλάξει ποτέ είναι το anime που βρίσκεται στην πρώτη θέση... οι λόγοι είναι καθαρά συναισθηματικοί... _________________
Τα δικά μου αγαπημένα, θα έλεγα τα 3 είναι τα κλασσικά, όπως και σε πολλούς άλλωστε, διοτί σχεδόν όλοι τα παρακολουθούμε
(Naruto, Bleach + One piece) προτιμώ τα επεισόδεια από το Manga πιο πολύ, από εκεί και πέρα :
0. Naruto, Bleach + One piece (all=Movies+OVA+etc)
1.
RahXephon (TV) + Movie
2.
Trigun
3.
DragonBall (Original)
4.
Final Fantasy 7 (VII) + "Movie" + OVA=Last Order
5.
Xenogears (PSX-PSone)-(Μπορεί να θεωρηθεί και σαν Animation διότι τα Video του είναι καθαρά Anime/Manga)
Αυτά εκτός των top 5:
6.
Slam Dunk
7.
Berserk
8.
Rurouni Kenshin "OVA's" +(TV) + Movie
9.
Princess Mononoke
10.
Death Note
Υ.Γ. Στο Μέλλον μπορεί να κάνω edit άγνωστο.
_________________
[/b]
1)neon genessis evangelion
2)code geass
3)gundam seed destiny
4-5)χμμμμμμμ απο εδω και κατω δυσκολο να τα καταταξω.....runouni kenshin vs vampire knight vs deathnote vs naruto...
1.neon genesis evangelion
2.Claymore
3.Samurai X: Trust & Betrayal /Elfen Lied
4.Getter Robo: Armageddon
5.Kabamaru
6.Seirei no Moribito
7.Death Note(γιατι η μετα L εποχη με χαλαει λιγο σε σχεση με το 1ο μισο της σειρας) _________________
μετα απο ένα χρόνο που ασχολουμε με τα anime (300 επεισόδια και 17 ταινίες έχω δεί ως τώρα ) το πρώτο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω έιναι ότι εχω δει με αρέσει αλλά θα αναφέρω τα 5 που μου έχουν μείνει ,σειρές, που έχω δει ολόκληρες είται με ελληνικούς υπότιτλους είται με αγγλικους. Να μην ξεχάσω ενα μεγάλο ευχαριστώ στην animeclipse(σε όλα τα παιδιά ) που με μύησαν σε ενα κόσμο που με γεμίζει συναισθημάτα ,ωραίες στιγμές.
Και για να μην μακρυγορώ να τα πρώτα πέντε που μου έρχονται στο νου:
1. Claymore
2. Shigofumi
3. Death Note
4. Ergo Proxy
5. Seirei no Moribito
1.kyouryuu boukenki jura tripper (Δύο χρόνια διακοπές με τους δεινόσαυρους)
2.Ashita e FREEKICK (ΣΑΝ)
3.Robin Hood no Daibouken (Ρομπέν των Δασών)
4.Anime sanjuushi (Οι τρεις σωματοφύλακες)
5.Aoki Densetsu Shoot (Γκοοολ!!!)
Όπως μπορείτε να δείτε είμαι λίγο της παλιάς σχολής
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτήν την Ενότητα Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Ενότητας Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτήν την Ενότητα Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτήν την Ενότητα Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Ενότητας