Σύνδεση Όνομα μέλους Κωδικός
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη    
Εγγραφή
Εγγραφή
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε τα προσωπικά σας μηνύματα
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε τα προσωπικά σας μηνύματα
AnimeClipse Αρχική σελίδα » Off-Topic

Τι κρύβεται πίσω απο το αινιγματικό χαμόγελο της Mona Lisa;
Προβολή προηγούμενου Θέματος :: Προβολή επόμενου Θέματος  
Συγγραφέας Μήνυμα


Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 168


Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 10:26 am
Τίτλος: Τι κρύβεται πίσω απο το αινιγματικό χαμόγελο της Mona Lisa;
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πλήροφοριες και ισχυρισμοί για τον ποιο αινιγματικό και διασημό πίνακα στον κοσμω!Προκειται για την Μονα λίζα του da vincι ο οποιος μέχρι σημερα ειναι ο ποιο διαησμος πίνακας ολων τον εποχων...ποια ειναι η γυναικα που ποζαρει στο πινακα???ειναι πραγματι γυναικα???μηπως ειναι ο Da vinci??χαμογελάει ο πίνακας η μήπως οχι??παρακολουθηστε τις παρακατω πληροφοριες που βρηκα Wink
Παράθεση:
Η γυναίκα κάθεται σε μια πολυθρόνα μπροστά από ένα μπαλκόνι, με το πρόσωπο και το βλέμμα προς τον θεατή ενώ το πάνω μέρος του σώματός της είναι στραμμένο προς το πλάι. Αυτό κάνει τη μορφή να φαίνεται σχεδόν ζωντανή και δίνει ιδιαίτερη αρμονία στη σύνθεση. Τα χέρια της που αναπαύονται το ένα πάνω στο άλλο, επιτείνουν αυτή την αίσθηση της αρμονίας και της γαλήνης. Το περίφημο αινιγματικό χαμόγελο της Μόνα Λίζα τονίζεται από μια ελαφρά σκιά που υπάρχει γύρω από τα μάτια της και τις γωνίες του στόματος. Καθώς την κοιτάζουμε δίνει αρχικά την εντύπωση ότι χαμογελά και αμέσως μετά μας φαίνεται σοβαρή και απρόσιτη. Ο Λεονάρντο χρησιμοποίησε την τεχνική του σφουμάτο για να δώσει την αίσθηση της κίνησης και να αποφύγει την ακινησία και την αδεξιότητα που χαρακτηρίζει πολλά πορτραίτα. Είναι εντυπωσιακή η απόδοση του μυστηριώδους τοπίου στο βάθος του πίνακα με τη βοήθεια της ίδιας τεχνικής που κάνει τα σχήματα και τους όγκους ασαφή και μακρινά. Το μοναδικό αυτό πορτραίτο θεωρείται περίφημο γιατί παρουσιάζει ένα νέο ιδεαλιστικό και συγχρόνως ρεαλιστικό πρότυπο γυναικείας καλλονής, χωρίς να συμπίπτει με το αναγεννησιακό πρότυπο.
Το 1519, τη χρονιά του θανάτου του, ο Λεονάρντο δίνει το διάσημο πορτρέτο στον νέο του προστάτη, τον Φραγκίσκο Α´. Αυτή είναι η μόνη βέβαιη πληροφορία που έχουμε. Η υπόλοιπη ιστορία του πίνακα είναι μια σειρά από υποθέσεις και, παρ' όλο που ξέρουμε περίπου τη χρονολογία που ζωγραφίστηκε, η ταυτότητα του μοντέλου παραμένει άγνωστη.

Ο Ιταλός Βασάρι, ο πρώτος βιογράφος του Ντα Βίντσι, αναφέρει ότι «του ανατέθηκε από τον Φραντσέσκο ντελ Τζιοκόντο το πορτρέτο της γυναίκας του, Μόνα Λίζα». Ο πλούσιος αυτός Φλωρεντινός είχε παντρευτεί τη Λίζα Τζεραρντίνι το 1495 και ο Λεονάρντο γνώριζε το ζευγάρι, καθώς υπήρξαν γείτονες στη γειτονιά της Σάντα Μαρία Νοβέλα. Τότε όμως γιατί δεν έδωσε τον πίνακα στο ζευγάρι προτού να φύγει εξόριστος για τη Γαλλία; Ολα αυτά τα ερωτήματα έκαναν την Τζιοκόντα ένα από τα μεγαλύτερα αινίγματα της ιστορίας της ζωγραφικής. Κανένας πίνακας δεν έχει προκαλέσει τόσα βλέμματα, τέτοιο θαυμασμό, τόσες περιγραφές και υμνητικά σχόλια, κανένας πίνακας δεν αντιγράφηκε και αναπαράχθηκε τόσες φορές ώστε να γίνει ο διασημότερος στον κόσμο. Είναι ο μοναδικός πίνακας που έγινε μύθος.

Το μυστικό του μοντέλου
της Veronique Prat

Πεντακόσια χρόνια μετά τη δημιουργία του πιο διάσημου πίνακα της δυτικής τέχνης, μια νέα έρευνα υποστηρίζει ότι το μοντέλο του Λεονάρντο ντα Βίντσι ήταν έγκυος, και μάλιστα αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο έγινε το πορτρέτο

Εκτός όμως από το μυστήριο που κρύβεται πίσω από το χαμόγελο της Μόνα Λίζα, η ταυτότητα του μοντέλου είναι ένας ακόμη γρίφος που προσπάθησαν να λύσουν εκατοντάδες ερευνητές σε ολόκληρο τον κόσμο.

Υστερα από αιώνες αβεβαιότητας, ένα πρόσφατο εύρημα του Κρατικού Αρχείου του Μιλάνου έριξε περισσότερο φως στην υπόθεση. Πρόκειται για ένα επικυρωμένο αντίγραφο της διαθήκης του Σαλάι, γνωστού και ως «διαβολάκου», ενός ανθρώπου που συντρόφευε το Λεονάρντο σε ολόκληρη τη ζωή του και ο οποίος δολοφονήθηκε το 1525. Στα υπάρχοντά του, που καταγράφονται στο έγγραφο, συμπεριλαμβάνεται και ένας πίνακας η αξία του οποίου υπολογιζόταν τότε στις 505 λίρες, μια ολόκληρη περιουσία για εκείνη την εποχή. Προφανώς πρόκειται για έναν πίνακα που έδωσε στον Σαλάι ο ίδιος ο καλλιτέχνης.

Η πηγή της ζωής

Ο περιβόητος πίνακας ονομάζεται «La Gioconda», που σημαίνει «Η χαμογελαστή», αλλά είναι και ένα λογοπαίγνιο με το όνομα της Λίζα Τζεραρντίνι, της τρίτης γυναίκας του Φραντσέσκο ντελ Τζιοκόντο, ενός πλούσιου εμπόρου που γνωριζόταν προσωπικά με τον καλλιτέχνη. Το πορτρέτο πάντως της Μόνα Λίζα είναι διαφορετικό από τα άλλα της εποχής του. Στη Φλωρεντία του 16ου αιώνα τα πορτρέτα δεν ήταν απεικονίσεις χαρακτήρων, αλλά μάλλον εμβλήματα του πλούτου και της κοινωνικής θέσης. Το φόρεμα της Τζιοκόντας όμως είναι κλασικό και λιτό, ενώ παρ' όλο που είναι παντρεμένη, δεν φοράει κοσμήματα, ούτε καν βέρα. Τα λυτά της μαλλιά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ένδειξη χαλαρών ηθών, ενώ το βλέμμα της, που κοιτάζει θαρραλέα μπροστά αντί να χαμηλώνει από σεμνοτυφία, είναι ένα ακόμη ζήτημα που προβληματίζει τους ειδικούς.

Και το μυστήριο γίνεται εντονότερο όταν μαθαίνουμε ότι ο Λεονάρντο δεν παρέδωσε ποτέ τον πίνακα, αλλά συνέχισε να τον δουλεύει για αρκετά χρόνια και τον κράτησε ως την ημέρα που πέθανε, στις 2 Μαΐου του 1519. Σύμφωνα με τη Ρόνα Γκόφεν, καθηγήτρια ιστορίας της τέχνης στο Πανεπιστήμιο Ράτγκερς, παρ' όλο που ο πίνακας ξεκίνησε ως πορτρέτο, αργότερα ο σκοπός του άλλαξε. «Εγινε κάτι εντελώς διαφορετικό. Εγινε ένα καθαρά προσωπικό θέμα για τον Λεονάρντο, κάτι που εξέλισσε με τα χρόνια μόνο για τον εαυτό του».

Αν όμως η Μόνα Λίζα δεν είναι πορτρέτο, τότε τι είναι; Ισως περισσότερο από κάθε άλλον, ο Λεονάρντο συνέδεε τη δημιουργία με τις επιστημονικές του παρατηρήσεις. Την περίοδο λοιπόν που ζωγράφιζε την Τζιοκόντα κατά τη διάρκεια τις ημέρας, περνούσε τις νύχτες στο νοσοκομείο Σάντα Μαρία Νουόβα της Φλωρεντίας, ανατέμνοντας πτώματα. Και η φιλοδοξία του ήταν να ανακαλύψει την ίδια την πηγή της ζωής.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Μάρτιν Κεμπ, που θεωρείται ένας από τους καλύτερους γνώστες της δουλειάς του Ντα Βίντσι στον κόσμο, υπάρχει στενή σχέση ανάμεσα στη Μόνα Λίζα και ένα σχέδιο της ανατομίας του γυναικείου σώματος που ονομάζεται «Η Μεγάλη Κυρία» και βρίσκεται στη Βασιλική Συλλογή των Γουίνδσορ. Υποστηρίζει μάλιστα ότι το σχέδιο είναι μια «ακτινογραφία» της Μόνα Λίζα. «Αν σκεφθεί κανείς ότι ο Λεονάρντο είδε αυτήν την εικόνα μέσα στο σώμα της, τότε ξαφνικά συνειδητοποιεί ότι έτσι το αντιλαμβανόταν. Πίστευε ότι έτσι πραγματικά πλησίαζε το μυστήριο της ζωής, την κυκλική φύση της γέννησης, της ωρίμανσης και του θανάτου».

Μελετώντας την ανατομία του ανθρωπίνου σώματος, ο Λεονάρντο ζωγράφισε για πρώτη φορά την εικόνα του εμβρύου μέσα στη μήτρα. Μάλιστα αμφισβήτησε την τότε επικρατούσα αντίληψη ότι μόνο οι άντρες ήταν υπεύθυνοι για τη σύλληψη ενός παιδιού. Παρατήρησε ότι ο ρόλος της γυναίκας ήταν πολύ πιο πολύπλοκος και μυστηριώδης από αυτόν του άνδρα και διαπίστωσε ότι ο γυναικείος «σπόρος» συνέβαλλε εξίσου στη διαμόρφωση του εμβρύου.
Σύμφωνα με τον Σέργουιν Νιούλαντ, καθηγητή χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ και ειδικό στα ανατομικά σχέδια του Ντα Βίντσι, η Τζιοκόντα συμβολίζει τον γυναικείο ρόλο στην τεκνογονία και μάλιστα είναι προφανές στον πίνακα ότι είναι έγκυος. «Υποτίθεται ότι είναι μια νέα γυναίκα περίπου είκοσι χρόνων. Αν κοιτάξεις τα χέρια της, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα δάχτυλά της είναι πρησμένα. Κρατάει τα χέρια της πάνω στην κοιλιά της με τον συγκεκριμένο τρόπο που βλέπουμε συνήθως στις γυναίκες με προχωρημένη εγκυμοσύνη».

Τι ήταν όμως αυτό που έκανε τον Λεονάρντο να δει στο πρόσωπο του μοντέλου του το σύμβολο της μητρότητας και της γονιμότητας; Η δημιουργία της Μόνα Λίζα τοποθετείται μεταξύ του 1502 και του 1503, ενώ τα πρόσφατα ανακαλυφθέντα αρχεία βαπτίσεων της πόλης μαρτυρούν πως η Λίζα ντελ Τζιοκόντα γέννησε το δεύτερο παιδί της τον Δεκέμβριο του 1502. Οπως εξηγεί ο Μάρτιν Κεμπ, «η δημιουργία του πορτρέτου πυροδοτήθηκε από ένα σημαντικό γεγονός. Ισως να είναι κοινότοπο, αλλά πιθανώς ο πίνακας έγινε για να εορτασθεί η εγκυμοσύνη της. Μου φαίνεται πολύ πιθανό το να βρίσκεται η Μόνα Λίζα σε ενδιαφέρουσα».



Η «Κοιλάδα της Κόλασης»

Εκτός όμως από το ζήτημα του γυναικείου ρόλου στη δημιουργία, υπάρχει και άλλος ένας παράγοντας στην ιστορία της Τζιοκόντας, ο οποίος μάλιστα συχνά παραβλέπεται. Πρόκειται για το τοπίο στο βάθος του πίνακα. Αν και πολλοί υποθέτουν ότι είναι προϊόν της φαντασίας του καλλιτέχνη, όλο και περισσότερα στοιχεία συντείνουν στο ότι πρόκειται για την κοιλάδα του Αρνο όπου μεγάλωσε ο Λεονάρντο. Η γέφυρα στα δεξιά της Μόνα Λίζα μοιάζει πολύ με τη γέφυρα Μπουριάνο στον ποταμό Αρνο, κοντά στο Αρέτζο. Και λίγο πιο πάνω, υπάρχει στο τοπίο μια εξαιρετική ομοιότητα με την «Κοιλάδα της Κόλασης», όπως την αποκαλούσαν οι ντόπιοι, μια κοιλάδα με τεράστιους μυτερούς βράχους που υψώνονται στον αέρα.

Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτό; Σύμφωνα με τον γεωλόγο, δρα Τσέρι Λιούις, η Μόνα Λίζα συνδέεται με τη θεωρία του Λεονάρντο για τη Δημιουργία, η οποία αμφισβητούσε τη βιβλική Γένεση, και παρουσιάζει μια εικόνα του πώς θα ήταν κάποτε η κοιλάδα του Αρνο. Οι δύο μεγάλες λίμνες και το ποτάμι που διατρέχει την κοιλάδα, όλα αυτά ταιριάζουν με την πεποίθηση του Λεονάρντο ότι τα τοπία που βλέπουμε σήμερα έχουν σχηματιστεί με τη δύναμη του νερού. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα ότι πολλοί τον θεωρούν πατέρα της γεωλογίας ως σύγχρονης επιστήμης.



ΤΟ ΒΗΜΑ , 26-04-2003 Κωδικός άρθρου: B13848C081



Τα περιπετειώδη ταξίδια του έργου

της Veronique Prat


Τον 16ο αιώνα προκάλεσε τον θαυμασμό των καλλιτεχνών και του κοινού. Τον 20ό αιώνα έγινε καρικατούρα, φάρσα, κολάζ, αντικείμενο κοροϊδίας. Η Μόνα Λίζα όμως δεν χάνει το χαμόγελό της.




Το 1930 ο Φερνάν Λεζέ κάνει την «Τζιοκόντα με κλειδιά», όπου η Μόνα Λίζα γίνεται ένα αντικείμενο ανάμεσα σε άλλα, όχι λιγότερο ευτελές από ένα μπρελόκ με κλειδιά.

Η Μόνα Λίζα που λατρεύτηκε από το κοινό, ταυτίστηκε με το Μουσείο του Λούβρου, έγινε σύμβολο της τέχνης, δέχθηκε επίθεση από έναν άντρα που δήλωνε ερωτευμένος μαζί της, εκλάπη από έναν ζωγράφο που ήθελε να την επιστρέψει στην πατρίδα της, χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στη διαφήμιση για να πουλήσει από οδοντόκρεμες ως και ποτά, είναι μια εικόνα που λατρεύτηκε, αντιγράφηκε, δοξάστηκε, διαστρεβλώθηκε, έγινε γελοιογραφία και κολάζ.

Πέντε αιώνες έχουν περάσει από τη γέννησή της στο ατελιέ του Λεονάρντο ντα Βίντσι, και όμως δεν έχουμε σταματήσει να μιλάμε γι' αυτήν. Εκτός από το να θαυμάζουμε το έργο, το μοντέλο κινεί την περιέργειά μας: υπολογίζουμε ότι στον πίνακα 199 τετραγωνικά εκατοστά καλύπτονται από το πρόσωπό της και 166 τ.εκ. από το δεξί της χέρι. Φαίνεται πως η Μόνα Λίζα ήταν μια ψηλή (υπολογίζεται πως είχε ύψος 1,68 μ.) και αρκετά εύσωμη γυναίκα. Το αινιγματικό χαμόγελό της προδίδει ίσως ένα άσθμα. Ακόμη και το φύλο της έγινε αντικείμενο συζητήσεων, καθώς υπάρχει και η άποψη ότι πρόκειται για ένα νέο αγόρι μεταμφιεσμένο σε γυναίκα.

Η κλοπή της το 1911 από έναν ζωγράφο που θέλησε να την φυγαδεύσει με ιταλικό πλοίο προσέθεσε ακόμη ένα κεφάλαιο σε μια ήδη τεράστια φήμη, πόσο μάλλον καθώς πιθανοί συνένοχοι στην κλοπή είχαν θεωρηθεί για μια περίοδο ο Απολινέρ και ο Πικάσο. Η επιστροφή του πίνακα στο Λούβρο το 1914 χαιρετίστηκε από τον Τύπο με μεγάλη ανακούφιση και θα μπορούσαμε να πούμε και με ένα συναίσθημα πραγματικής στοργής.

Θα νόμιζε κανείς ότι αυτό ήταν το τελευταίο ταξίδι της Τζιοκόντας. Και όμως, το 1963 ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη όπου η Τζάκι Κένεντι φωτογραφήθηκε πλάι της, ενώ το 1974 έφθασε ως το Τόκιο. Εκτός όμως από τα εκατομμύρια των θαυμαστών της, η Τζιοκόντα είχε και αρκετούς εχθρούς, ανάμεσα στους οποίους και οι σουρεαλιστές. Επιτιθέμενοι στη Μόνα Λίζα οι σουρεαλιστές έδιναν ένα γερό χτύπημα στην παραδοσιακή τέχνη. Ο Νταλί τής δάνεισε το μουστάκι του, ενώ ο Ντυσάν της κόλλησε την κοροϊδευτική σφραγίδα «LHOOQ» (τα αρχικά σημαίνουν «Elle a chaud au cul», δηλαδή «έχει κάψες ο κώλος της»), που είναι το όνομα μιας φανταστικής και παράξενης χημικής ουσίας.

Σε αυτό το στάδιο πλέον, η Τζιοκόντα έχει γίνει μια εικόνα που δεν έχει καμία σχέση με το έργο ενός Λεονάρντο ντα Βίντσι, ζωγράφου που έζησε σε μια περίοδο της Αναγέννησης.



ΤΟ ΒΗΜΑ , 26-04-2003 Κωδικός άρθρου: B13848C091




Λύθηκε το μυστήριο του χαμόγελου της Μόνα Λίζα,
ισχυρίζεται Αμερικανίδα επιστήμων Ευθύνεται ο τρόπος όρασης

Το αινιγματικό χαμόγελο της περίφημης Μόνα Λίζα προκαλεί το ενδιαφέρον όσων το βλέπουν από την εποχή που ο Ντα Βίντσι ζωγράφισε τον πίνακα στις αρχές, του 16ου αιώνα. Πεντακόσια χρόνια μετά, Αμερικανίδα επιστήμων ισχυρίζεται ότι έλυσε το μυστήριο.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την εξήγηση της επιστήμονος Μάργκαρετ Λίβινγκστοουν του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, το χαμόγελο στο πρόσωπο της Μόνα Λίζα είναι αινιγματικό, επειδή εξαφανίζεται όταν κανείς κοιτά τον πίνακα στην απόλυτη ευθεία. Αντίθετα, όταν κανείς κοιτάξει άλλα τμήματα του πίνακα, τότε καταφέρνει με την άκρη του ματιού του να δει το χαμόγελο.
Όπως μεταδίδει το BBC, η παραπάνω θεωρία παρουσιάστηκε στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης, στο Ντένβερ του Κολοράντο.
Έτσι, λοιπόν, το χαμόγελο εξαφανίζεται, όταν το κοιτά κανείς απευθείας, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο το ανθρώπινο μάτι υποβάλλει σε επεξεργασία τις οπτικές πληροφορίες.
Το μάτι βλέπει με δύο τρόπους, ευθεία και περιφερειακά. Όταν κοιτάμε ευθεία, τότε μπορούμε να δούμε όλες τις λεπτομέρειες, αλλά δεν μπορούμε να διακρίνουμε καλά τις σκιές. Όσο πιο ευθεία κοιτά κανείς τόσο λιγότερο λειτουργεί η περιφερειακή όραση.
«Το μυστήριο της Μόνα Λίζα μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι το χαμόγελό της βρίσκεται σε πολύ χαμηλές τρισδιάστατες συχνότητες. Το χαμόγελο αυτό γίνεται καλύτερα ορατό από την περιφερειακή μας όραση» συμπλήρωσε η Δρ Λίβινγκστοουν.
Για να εξηγήσει τη θεωρία της έφερε το εξής παράδειγμα· αν κανείς εστιάσει το βλέμμα του σε ένα μόνο γράμμα μιας τυπωμένης σελίδας, δύσκολα θα μπορέσει να διακρίνει άλλα γράμματα, ακόμη και σε πολύ κοντινή απόσταση. Την αρχή αυτή φαίνεται ότι χρησιμοποίησε και ο Ντα Βίντσι για να ζωγραφίσει την Μόνα Λίζα.
news.in.gr

TO ΕΡΩΤΗΜΑ ποια ήταν η Τζοκόντα, η περίφημη Μόνα Λίζα που ζωγράφισε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, απασχολεί αιώνες τώρα ειδικούς και μη και κατά καιρούς έχουν αναφερθεί διάφορες υποθέσεις.
Κάποιος ερευνητής είχε αποφανθεί ότι η Μόνα Λίζα ήταν ένας έφηβος, άλλος ότι η εικόνα του διασημότερου πίνακα όλων των εποχών είναι η αυτοπροσωπογραφία του ίδιου του Ντα Βίντσι κι ένας γυναικολόγος ερευνητής είχε υποστηρίξει ότι από τη στάση που έχει η φιγούρα του πίνακα, η Τζοκόντα πρέπει να ήταν έγκυος!...
Τώρα, ένας καθηγητής από τη Φλωρεντία, ο Τζουζέπε Παλάντι ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε την ταυτότητα της γυναίκας του πίνακα που βρίσκεται στο Λούβρο και κάνει τις αποκαλύψεις του σε βιβλίο που κυκλοφορεί.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματά του, η Μόνα Λίζα είναι η Λίζα Γκεραρντίνι που γεννήθηκε στη Φλωρεντία το Μάΐο του 1479, παντρεύτηκε τον Φραντσέσκο Τζοκόντο και πόζαρε ως μοντέλο στον Ντα Βίντσι.
«Η γυναίκα αυτή μοίραζε τη ζωή της ανάμεσα στη Φλωρεντία και το Κιάντι στην Τοσκάνη» λέει ο καθηγητής, ο οποίος κατάγεται κι αυτός από την Τοσκάνη, αναφερόμενος στις διάφορες περιοχές που έζησε το διασημότερο μοντέλο στην ιστορία της τέχνης.
Η οικογένεια Ντελ Τζοκόντο ήταν πολύ γνωστή στη Φλωρεντία και είχε δεσμούς με την οικογένεια των Μεδίκων και με τον ίδιο τον Ντα Βίντσι, που καταγόταν επίσης από την Τοσκάνη. Πλούσιος έμπορος μετάξης ο Τζοκόντο ήταν πελάτης του πατέρα του Λεονάρντο που ήταν από τους σπουδαιότερους συμβολαιογράφους της Φλωρεντίας.
Επίσης ο Ντα Βίντσι έζησε από το 1501 ως το 1503 στο Κιάντι όπου η οικογένεια του Τζοκόντο είχε ένα παρεκκλήσι στο οποίο προσευχόταν συχνά η Λίζα.
Για τις έρευνές του ο Παλάντι χρησιμοποίησε τα αρχεία της Φλωρεντίας και τα βιβλία του κτηματολογίου για να εντοπίσει τα περιουσιακά στοιχεία της οικογένειας Ντελ Τζοκόντο.
«Χρησιμοποίησα επίσημα έγγραφα, δεν είναι μυθιστόρημα», λέει ο καθηγητής, του οποίου οι έρευνες επιβεβαιώνονται από τον πρώτο βιογράφο του Ντα Βίντσι, τον Τζόρτζιο Βαζάρι.

ελπίζω να μην κλειδωθει το θεμα,η αν ειναι σε λαθος ενοτητα ας το μεταφέρουν στην σωστη ενοτητα η υπευθυνοι του forum Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 22 Μάι 2007
Δημοσιεύσεις: 202


Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 12:42 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραιο θεμα Thumbs UP προσωπικα νομιζω και καποια τετεοια θεματα που απο πρωτης αποψης δεν ειναι και τοσο σχετικα με τα anime δεν ειναι κακο να παρουσιαζονται
τσεκαρετε και αυτο ειναι ενδιαφερον
http://www.youtube.com/watch?v=iwVP41OvYmE
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 168


Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 3:30 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

anim έγραψε:
ωραιο θεμα Thumbs UP προσωπικα νομιζω και καποια τετεοια θεματα που απο πρωτης αποψης δεν ειναι και τοσο σχετικα με τα anime δεν ειναι κακο να παρουσιαζονται
τσεκαρετε και αυτο ειναι ενδιαφερον
http://www.youtube.com/watch?v=iwVP41OvYmE

Καλά φοβερό Videaki,και να φανταστεις την ζωγραφισε με το προγραμμα ζωγραφικης Thumb Down
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 27 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 286
Τοποθεσία: Thessaloniki




Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 3:55 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πίσω απο το χαμόγελο της Μόνας Λίζα κρύβεται ο Μάκης.
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 1178
Τοποθεσία: ------



Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 4:04 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Erisabetsu έγραψε:
πίσω απο το χαμόγελο της Μόνας Λίζα κρύβεται ο Μάκης.



...μάλλον εννοείς το χαμόγελο του Μάκη όταν έμαθε τα καμώματα του Θέμου και είπε μέσα του "Την γ@*ησες τώρα αγόρι μου....."
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του συγγραφέα MSN Messenger


Ένταξη: 21 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 564



Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 4:10 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gpanos έγραψε:
Erisabetsu έγραψε:
πίσω απο το χαμόγελο της Μόνας Λίζα κρύβεται ο Μάκης.



...μάλλον εννοείς το χαμόγελο του Μάκη όταν έμαθε τα καμώματα του Θέμου και είπε μέσα του "Την γ@*ησες τώρα αγόρι μου....."


http://makisfacts.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 08 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1242
Τοποθεσία: Πουθενά



Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 5:01 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πίσω από το χαμόγελο της Mona Lisa, κρύβεται η Erisabetsu! Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 168


Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 5:21 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά παιδιά,το χέσαμε το topic Whistling
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 1178
Τοποθεσία: ------



Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 5:25 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πίσω από το χαμόγελο της Μόνα Λίζα - Τσοκόντα έρχεται η Σκέτη Λίζα - Erisabetsu και φυσικά πίσω από τις λέξεις έρχεται ο Αλέξης (τι θυμήθηκα πάλι)


@Itachi άυριο θα απαντήσω σοβαρά. Wink
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του συγγραφέα MSN Messenger


Ένταξη: 27 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 286
Τοποθεσία: Thessaloniki




Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 5:42 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pf... Μόνο ο Sunday κατάλαβε τι λέω.
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος


Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 1178
Τοποθεσία: ------



Δημοσίευση Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 03, 2008 5:47 pm
Τίτλος:
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε κι εμείς είπαμε να το συνεχίσουμε..... αυτό που είπες Wink
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Προβολή του προφίλ του συγγραφέα Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του συγγραφέα MSN Messenger
Προβολή όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέου Θέματος     Απάντηση στο Θέμα     AnimeClipse Αρχική σελίδα » Off-Topic Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:   
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτήν την Ενότητα
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Ενότητας
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτήν την Ενότητα
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτήν την Ενότητα
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Ενότητας




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group






MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page generated in 0.01256 seconds with 5 queries