Δεν είναι τα ΕΛΤΑ πολύ γρήγορα.
Απλά αυτός είναι ο σωστός τρόπος που πρέπει να λειτουργούν.
Λοιπόν θα σας εξηγήσω πως (υποτίθεται πρέπει να) λειτουργούν τα ΕΛΤΑ.
(Ο διαχειριστής της οικοδομής μου δούλευε εκεί)
Κάθε μέρα γύρω στις 3 το μεσημέρι τα φορτηγάκια των ΕΛΤΑ Θεσ/νικης και Αθήνας μαζεύουν όλα τα γράμματα από τα κιβώτια των ΕΛΤΑ που υπάρχουν στους δρόμους. Αυτά μαζί με τα υπόλοιπα γράμματα + δέματα που έχουν ταχυδρομηθεί από τα γραφεία των ΕΛΤΑ συγκεντρώνονται σε containers ανάλογα με τον προορισμό.
Π.χ τα γράμματα που θα πάνε από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα ή Νότιο Ελλάδα μπαίνουν στο ίδιο container. Αντίστοιχα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη ή Βόρειο Ελλάδα.
Κάθε βράδυ γύρω στις 10-11 περίπου ξεκινούν το ένα από Θεσσαλονίκη και το άλλο από Αθήνα. Διασταυρώνονται γύρω στις 2-3 ξημερώματα περίπου στη Λαμία. Αλλάζουν (μεταξύ τους) το φορτίο τους και επιστρέφουν το καθένα από εκεί που ξεκίνησαν. Και κατευθείαν ξεκινάει η ταξινόμηση ανά δήμο/περιοχή ή πόλη. Δηλαδή στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ειδικό τμήμα για τα γράμματα από Αθήνα ή Νότιο Ελλάδα που πάνε στη Τούμπα, άλλο για τη Καλαμαριά, άλλο για αυτά που θα φύγουν σε άλλες πόλεις π.χ. Σέρρες, Καβάλα κτλ. Αντίστοιχα για ΑΘήνα. Αφού γίνει η Ταξινόμηση, κατευθείαν ξεκινάει η διανομή δηλαδή γύρω στις 9 το πρωί.
Όπως καταλαβαίνετε το να φτάσει ένα γράμμα/ δέμα από Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν μέσα σε μια εργάσιμη μέρα είναι απόλυτα φυσιολογικό.
Εννοείται ότι όσα δέματα/γράμματα πάνε σε άλλες πόλεις χρειάζεται μία ακόμα μέρα ώστε να μεταφερθούν. Π.χ. Αθήνα -> Σέρρες θέλει 1 εργάσιμη για Θεσσαλονίκη και άλλη μία Θεσσαλονίκη -> Σέρρες.
Ελπίζω να βοήθησα...
