katarxas kalhspera se olo to forum...
neo melos edw an kai genika eimai kapoia xronia sto olo otaku thing (panw apo 10 btw)
vasika xanoume ligo to noima me autou tou eidous tis syzytiseis...opws kai se ola ta forum pou ginontai antistoixes!
Peri orexeos kai ta sxetika pou leei kai o sofos laos mas!Me liga logia gousta einai auta kai kaneis den mporei na pei polla
apo ekei kai pera omws sto thema anime yparxoun kapoia standards
As poume leme oti mou aresei to tade anime gia auton kai ton allo logo
kai epeidi mou aresei na milaw kai na krinw anime ta opoia exw ONTWS dei kai den mou exoun pei alloi gia to oti einai theika klp tha anaferw kapoia ENTELWS PROSWPIKA symperasmata:
1) opoios leei oti GB kai NARUTO einai ta 2 kalytera anime pou exoun vgei tote poly apla prosvalei ton xwro twn anime genika. Ta 2 auta einai pagkosmios apodekta ws emporika anime tis katigorias shounen. An anikete se auti tin katigoria tote kalws sas aresoun. An oxi tote sigoura den exete dei polla (palaiotera kyriws) anime.
2) GB k NARUTO einai typika endless anime pou travontas ta senaria apo ta mallia porwnoun me mikres doseis to koino tous. Opws kai na exei to vasiko stoixeio se ena anime einai i ypothesi. As analogistei o kathenas me katharo myalo ti exelixi ypothesis eixe to GB me tis perifimes maxes tou pou kratousan 10-15 eps kai endiamesa breaks 1-2 eps gia na pame stin epomeni maxi. Kathari morfi paliou arcade pou skotwnes skotwnes mexri na ftaseis sto boss (tin mana pou legame mikroi

). Sto naruto? Tha thymaste kala oi fans oti o arxikos stoxos tou naruto itan na ginei hokage. Analogisteite twra me tin exeliksi oswn afora auton ton skopo poso exei proxwrisei sta 151 eps tou?
3) Gia na min sas ta prizw na anaferw oti genika eimai tis apopsis oti kathe ti prepei na exei arxi mesi k telos. Etsi kai ta anime, den mporoun na traviksoun ep apeiron.
4)Oson afora to NGE kalo tha einai na min to krinoun atoma ta opoia den antexan panw apo ta 10 prwta eps tou. Epishs epeidi einai se diaforetiki katigoria kalytera na min to arxisete an den eiste etoimoi na to psaxete poly gia na katalavete ti paizei. Den einai allwste kanenas ypoxrewmenos na anextei ta complex kai tis anarxes skepseis pou o Hideaki Anno petouse mesa se auto to anime. Apla lew oti an to prosexeis kai to katalaveis sto vathmo pou ginetai, tha deite oti den yparxoun polla senaria pagkosmiws pou na to ftanoun
Telos mia lista me anime pou panta kata ti gnwmi mou tha prepei na exei dei kapoios (oso pio antikeimenika mporw):
1)NGE (gia synaisthimatikous kathara logous me tin seira 1-24 ep kai meta to END of Evangelion)
2) NARUTO (giati einai to pio emporiko kai exei traviksei kosmo pou den itan fan twn anime)
3) Ruruni Kenshin (season 2 kai ta OVA (oxi tin tainia SAMURAI X))
4) Fist of the North Star, Ninja Scroll Movie, GITS, AKIRA giati einai klassika eite sas aresei eite oxi
5)Samurai Deeper Kyo (poly kalo anime me polla istorika stoixeia tis Iapwnias kai tou edo period)
6)Wolf's Rain (atmosfera)
7)Elfen Lied (to kalytero tis persinis season, axizei tin prosoxi mas eidika me to elliniko fansub apo ta paidia tou ac)
8)apo edw kai katw yparxoun apeira. Merikoi titloi pou traviksan emena einai Hellsing, Basilisk (krima pou einai licensed kai akoma eimaste 10 eps pisw), Crest of the Stars, FLCL, Last Exile, tis douleies tou studio Ghibli (spirited away, mononoke, nausicaa, Graveyard of the Fireflies, klp) and so on...
Sorry gia to megethos alla to thema travaei poly kouventa
no offense to anyone btw...proswpikes apopseis grafw