|
View previous topic
::
View next topic
|
| Author |
Message |
Joined: 11 Dec 2006
Posts: 3
Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:25 pm
Post subject: Voltron
|
|
|
Βρε παιδια μηπως ξερει καποιος καποιο καλυτερο torrent για το voltron ;Εχω βρει αυτο αλλα οι ταχυτητες ειναι 4.0-9.0 ΚΒ.Eχω μολις τα 5 πρωτα.Επιπλεον εχω συγκεντρωσει πανω απο 340 GB σε anime.Αν ενδιαφερονται οι admin.
http://www.bushtorrent.com/torrent.php?id=278172_________________ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ANIME :
Nausicca of the Valley of the Wind
Wolf's Rain
Final Fantasy VII :Advent Children
Melody of Oblivion
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 11 Dec 2006
Posts: 3
Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:40 pm
Post subject:
|
|
|
Ενα πολυ καλο site για αnime.
Θελει μονο εγγραφη.
http://www.anime-eden.com/index.php?site=episodes_________________ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ANIME :
Nausicca of the Valley of the Wind
Wolf's Rain
Final Fantasy VII :Advent Children
Melody of Oblivion
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 03 Sep 2006
Posts: 201
Location: Melnibone

|
Posted: Mon Dec 11, 2006 9:04 pm
Post subject:
|
|
|
Leon22heart καταρχάς καλό θα ηταν να αποφεύγεις να κάνεις το ενα post μετά το άλλο αλλά να χρησιμοποιείς το edit..
Σχετικά με το Voltron το εχω κατεβάσει και εγώ από αυτό το torrent
http://www.torrentspy.com/torrent/501560/Voltron_Complete
(μάλλον είναι το ίδιο με το δικό σου γιατί δεν νομίζω να κυκλοφορεί άλλο)
Για να το κατεβάσεις πιο γρήγορα δοκίμασε να κάνεις port forwarding.
Για πληροφορίες πήγαινε http://www.portforward.com/
Αν δεν βγάλεις άκρη μπορούμε να συναντηθούμε και να στα δώσω χέρι με χερι.
Οσο αναφορά το anime-eden πιστεύω πως ΉΤΑΝ ένα πολύ καλό site για anime αλλα τώρα πια εχει μαζέψει τόσους users που το download σέρνεται..
 _________________ 
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 11 Jun 2005
Posts: 165
Location: ʼνω Γλυφάδα - Αθήνα
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 12:30 pm
Post subject:
|
|
|
Πάντως αν και το Voltron είναι τέλειο για την εποχή του από άποψη γραφικών με χαλάει σε όσο αφορά την υπόθεση ... έχω δει μέχρι και το 21ο επεισόδιο (όταν είμουν μικρός είχα δει 4 πρώτα) και δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάζομαι ... συνέχεια αναμοχλεύουν τα ίδια και τα ίδια ... κενά στο σενάριο, ολόιδια σχεδόν robeast, τελείως κουφά πράγματα (πχ ποντίκια!) και αερομαχίες και συνέχεια το ίδιο setup του voltron ... (δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και σε άλλα anime αλλά εδώ έχει παραγίνει ...) τεσπα θα συνεχίσω μήπως και γίνει μεταστροφή του κλίματος δλδ ειλικρινά απορώ τι άλλο θα γίνει μέχρι το 58++ επεισόδιο ... _________________ "P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Some people are so ungrateful to be alive, but not you ... NOT ANY MORE ... - Saw

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 07 Nov 2006
Posts: 28
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 28 Mar 2006
Posts: 47
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 25 May 2006
Posts: 24
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 11 Jun 2005
Posts: 165
Location: ʼνω Γλυφάδα - Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:47 pm
Post subject:
|
|
|
|
Missing Score wrote:
|
| Pε παιδια, σε ποιο επεισοδιο σκαει η Παναγια; Ενα που ειναι ενα ρομποτ με πλοκαμια που τουλουμιαζει τον Voltron και προσπαθουν να τον κρατησουν με κατι ακτινες-σχοινια απο διαστημοπολοια αλλα τον χανουν, φτανει στο τελος του συμπαντος και τοτε εμφανιζεται η Παναγια και τον τουμπανιαζει (μεγαλη η χαρη Της). Το εχει δει κανενας αυτο το επεισοδιο;
|
Δηλαδή γίνονται ακόμα πιο κουφά ... πάντως επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι στην ευχή έχει γίνει με το Sven ... εξαφανίζεται από το 6ο επεισόδιο και έχω φτάσει στο 24ο και δεν έχει πει ένα sec τι γίνεται με την κατάσταση του και είναι ο μόνος που συμπαθούσα αν και έχει άθλια φωνή ... δεν συζητώ για το Galaxy Garrison που έχει να εμφανιστεί από το 4ο επ.
Τα μόνα επεισόδια που έχουν ενδιαφέρον πραγματικά είναι αυτά που πηγαίνουν σε άλλους πλανήτες βλ. με τους δούλους, Voltor, Lyra κοκ ...  _________________ "P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Some people are so ungrateful to be alive, but not you ... NOT ANY MORE ... - Saw

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 3:32 pm
Post subject:
|
|
|
paidia exw katevasei kai egw to voltron alla to torrent einai apo 1-58 episode...apo oti xerw exei mexri to 75 an den kanw lathos ...mipws xerei kaneis kanena site gia na vrw kai ta upoloipa?  _________________ ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 22 Sep 2006
Posts: 26

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 25 May 2006
Posts: 24
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 5:27 pm
Post subject:
|
|
|
|
the_end wrote:
|
επεισόδιο 40-the little prince
κορυφαίο επεισόδιο
|
ξαναλέω. το επεισόδιο με την "παναγία" και το voltron που φτάνει στο τέλος του σύμπαντος ειναι το 40 και έχει τίτλο little prince. ο οποίος little prince είναι ο prince bandor.
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:14 pm
Post subject:
|
|
|
to thema einai allo exei kaneis episodes meta to 58? _________________ ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 25 May 2006
Posts: 24
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 21 Dec 2006
Posts: 33
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 1:18 am
Post subject:
|
|
|
 σιγα μην δωσω 99 ευρω!! αμα βρει κανεις τορρεντ παρακαλω να ενημερωσει _________________ ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

|
|
|
Back to top
|
|
|
|