Log in to check your private messages
Log in to check your private messages
AnimeClipse Forum Index » Anime

Voltron Goto page 1, 2, 3  Next
View previous topic :: View next topic  
Author Message


Joined: 11 Dec 2006
Posts: 3
Location: ΑΘΗΝΑ

Post Posted: Mon Dec 11, 2006 5:25 pm
Post subject: Voltron
Reply with quote

Βρε παιδια μηπως ξερει καποιος καποιο καλυτερο torrent για το voltron ;Εχω βρει αυτο αλλα οι ταχυτητες ειναι 4.0-9.0 ΚΒ.Eχω μολις τα 5 πρωτα.Επιπλεον εχω συγκεντρωσει πανω απο 340 GB σε anime.Αν ενδιαφερονται οι admin.




http://www.bushtorrent.com/torrent.php?id=278172
_________________
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ANIME :
Nausicca of the Valley of the Wind
Wolf's Rain
Final Fantasy VII :Advent Children
Melody of Oblivion
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger


Joined: 11 Dec 2006
Posts: 3
Location: ΑΘΗΝΑ

Post Posted: Mon Dec 11, 2006 5:40 pm
Post subject:
Reply with quote

Ενα πολυ καλο site για αnime.
Θελει μονο εγγραφη.

http://www.anime-eden.com/index.php?site=episodes
_________________
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ANIME :
Nausicca of the Valley of the Wind
Wolf's Rain
Final Fantasy VII :Advent Children
Melody of Oblivion
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger


Joined: 03 Sep 2006
Posts: 201
Location: Melnibone


Post Posted: Mon Dec 11, 2006 9:04 pm
Post subject:
Reply with quote

Leon22heart καταρχάς καλό θα ηταν να αποφεύγεις να κάνεις το ενα post μετά το άλλο αλλά να χρησιμοποιείς το edit..

Σχετικά με το Voltron το εχω κατεβάσει και εγώ από αυτό το torrent
http://www.torrentspy.com/torrent/501560/Voltron_Complete
(μάλλον είναι το ίδιο με το δικό σου γιατί δεν νομίζω να κυκλοφορεί άλλο)

Για να το κατεβάσεις πιο γρήγορα δοκίμασε να κάνεις port forwarding.
Για πληροφορίες πήγαινε http://www.portforward.com/

Αν δεν βγάλεις άκρη μπορούμε να συναντηθούμε και να στα δώσω χέρι με χερι.

Οσο αναφορά το anime-eden πιστεύω πως ΉΤΑΝ ένα πολύ καλό site για anime αλλα τώρα πια εχει μαζέψει τόσους users που το download σέρνεται..
Razz
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger


Joined: 11 Jun 2005
Posts: 165
Location: ʼνω Γλυφάδα - Αθήνα

Post Posted: Sun Dec 17, 2006 12:30 pm
Post subject:
Reply with quote

Πάντως αν και το Voltron είναι τέλειο για την εποχή του από άποψη γραφικών με χαλάει σε όσο αφορά την υπόθεση ... έχω δει μέχρι και το 21ο επεισόδιο (όταν είμουν μικρός είχα δει 4 πρώτα) και δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάζομαι ... συνέχεια αναμοχλεύουν τα ίδια και τα ίδια ... κενά στο σενάριο, ολόιδια σχεδόν robeast, τελείως κουφά πράγματα (πχ ποντίκια!) και αερομαχίες και συνέχεια το ίδιο setup του voltron ... (δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και σε άλλα anime αλλά εδώ έχει παραγίνει ...) τεσπα θα συνεχίσω μήπως και γίνει μεταστροφή του κλίματος δλδ ειλικρινά απορώ τι άλλο θα γίνει μέχρι το 58++ επεισόδιο ...
_________________
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Some people are so ungrateful to be alive, but not you ... NOT ANY MORE ... - Saw
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger


Joined: 07 Nov 2006
Posts: 28


Post Posted: Sun Dec 17, 2006 10:46 pm
Post subject:
Reply with quote

Pε παιδια, σε ποιο επεισοδιο σκαει η Παναγια; Ενα που ειναι ενα ρομποτ με πλοκαμια που τουλουμιαζει τον Voltron και προσπαθουν να τον κρατησουν με κατι ακτινες-σχοινια απο διαστημοπολοια αλλα τον χανουν, φτανει στο τελος του συμπαντος και τοτε εμφανιζεται η Παναγια και τον τουμπανιαζει (μεγαλη η χαρη Της). Το εχει δει κανενας αυτο το επεισοδιο;
_________________
Θελετε και Sig; ΑΑΑΑΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑ!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger


Joined: 28 Mar 2006
Posts: 47


Post Posted: Sun Dec 17, 2006 11:33 pm
Post subject:
Reply with quote

ε αν δε κανω λαθος ειναι προς το τελος
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 25 May 2006
Posts: 24


Post Posted: Sun Dec 17, 2006 11:55 pm
Post subject:
Reply with quote

επεισόδιο 40-the little prince
κορυφαίο επεισόδιο
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 11 Jun 2005
Posts: 165
Location: ʼνω Γλυφάδα - Αθήνα

Post Posted: Mon Dec 18, 2006 2:47 pm
Post subject:
Reply with quote

Missing Score wrote:
Pε παιδια, σε ποιο επεισοδιο σκαει η Παναγια; Ενα που ειναι ενα ρομποτ με πλοκαμια που τουλουμιαζει τον Voltron και προσπαθουν να τον κρατησουν με κατι ακτινες-σχοινια απο διαστημοπολοια αλλα τον χανουν, φτανει στο τελος του συμπαντος και τοτε εμφανιζεται η Παναγια και τον τουμπανιαζει (μεγαλη η χαρη Της). Το εχει δει κανενας αυτο το επεισοδιο;

Δηλαδή γίνονται ακόμα πιο κουφά ... πάντως επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι στην ευχή έχει γίνει με το Sven ... εξαφανίζεται από το 6ο επεισόδιο και έχω φτάσει στο 24ο και δεν έχει πει ένα sec τι γίνεται με την κατάσταση του και είναι ο μόνος που συμπαθούσα αν και έχει άθλια φωνή ... δεν συζητώ για το Galaxy Garrison που έχει να εμφανιστεί από το 4ο επ.
Τα μόνα επεισόδια που έχουν ενδιαφέρον πραγματικά είναι αυτά που πηγαίνουν σε άλλους πλανήτες βλ. με τους δούλους, Voltor, Lyra κοκ ... Thumbs UP
_________________
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Some people are so ungrateful to be alive, but not you ... NOT ANY MORE ... - Saw
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger


Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens

Post Posted: Mon Dec 18, 2006 3:32 pm
Post subject:
Reply with quote

paidia exw katevasei kai egw to voltron alla to torrent einai apo 1-58 episode...apo oti xerw exei mexri to 75 an den kanw lathos ...mipws xerei kaneis kanena site gia na vrw kai ta upoloipa? Whistling
_________________
ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger


Joined: 22 Sep 2006
Posts: 26



Post Posted: Mon Dec 18, 2006 4:48 pm
Post subject:
Reply with quote

Ναι το 8υμαμαι.Επσαχνα και εγω να το βρω αλλα σιγουρα ειναι μετα το 58ο
γιατι μεχρι και το 58 Παναγια δεν παιζει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website


Joined: 25 May 2006
Posts: 24


Post Posted: Mon Dec 18, 2006 5:27 pm
Post subject:
Reply with quote

the_end wrote:
επεισόδιο 40-the little prince
κορυφαίο επεισόδιο


ξαναλέω. το επεισόδιο με την "παναγία" και το voltron που φτάνει στο τέλος του σύμπαντος ειναι το 40 και έχει τίτλο little prince. ο οποίος little prince είναι ο prince bandor.
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens

Post Posted: Mon Dec 18, 2006 6:14 pm
Post subject:
Reply with quote

to thema einai allo exei kaneis episodes meta to 58?
_________________
ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger


Joined: 25 May 2006
Posts: 24


Post Posted: Mon Dec 18, 2006 6:30 pm
Post subject:
Reply with quote

στο dc++ υπάρχουν σίγουρα και άλλα επεισόδια.εγώ έχω κατεβάσει 69 και 71+ την ταινία voltron "fleet of doom", τα γεγονότα της οποίας λαμβάνουν χώρα ανάμεσα σε 1η και 2η season. πιθανότατα να υπάρχουν και άλλα επεισόδια εκτός απ'αυτα που προανέφερα.
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 21 Dec 2006
Posts: 33
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ

Post Posted: Fri Dec 22, 2006 1:06 am
Post subject:
Reply with quote

Στο torrentspy λένε για 125 επεισόδια.... Sad
Άντε να τα βρεις όλα και να τα κατεβάσεις ....

EDIT: Υπάρχουν στον tracker εδώ? Υπάρχει πιθανότητα να μπει στα μελλοντικά project?

Aλλά βρήκα και αυτό που λέει ότι είναι 72 επεισόδια, 8DVD 99$

http://www.tvdvdplanet.com/movie/cartoon/Voltron_Defender_of_The_Universe.html?gclid=CMmZg6DXpIkCFTVYQgodlCkmUw
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail


Joined: 04 Jul 2006
Posts: 511
Location: athens

Post Posted: Fri Dec 22, 2006 1:18 am
Post subject:
Reply with quote

Laughing σιγα μην δωσω 99 ευρω!! αμα βρει κανεις τορρεντ παρακαλω να ενημερωσει
_________________
ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic     Reply to topic     AnimeClipse Forum Index » Anime All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group






MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page generated in 0.0116 seconds with 5 queries