|
View previous topic
::
View next topic
|
| Author |
Message |
Joined: 18 Oct 2005
Posts: 775









|
Posted: Thu Nov 16, 2006 6:23 pm
Post subject: Έλεος! Η συνάντηση animeclipse στην Αθήνα!!!
|
|
|
|
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 22 Mar 2006
Posts: 611



|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 31 Jan 2006
Posts: 17
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 07 Oct 2006
Posts: 10
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 11 Jan 2006
Posts: 886
Location: All my GHOSTs are HOUNDing me...







|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 31 May 2005
Posts: 1330
Location: Θεσσαλονίκη









|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:42 am
Post subject:
|
|
|
Βασικα για Θεσσαλονικη προγραμματιζονταν προβολη (οπως ειχε γινει στις αρχες του χρονου στο Αριστοτελειο), και απο βδομαδα θα προσπαθησω να το κυνηγησω ξανα για να γινει αρχες Δεκεμβρη εστω.
Οντως, η συναντηση ειναι κατι το ευκολο να γινει, η προβολη ειναι το δυσκολο.
Αλλα μιας και εχεις παραπονο Devil, μη νομιζεις οτι θα παραμεληθει
Αν δω οτι δεν μπορει να γινει η προβολη καθολου, τοτε παμε για συναντηση, και πολυ συντομα μαλιστα (μπορει και τελη Νοεμβρη  ) _________________ Διαβάστε τους Κανόνες του Forum
Διαβάστε το Playback FAQ
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 24 May 2006
Posts: 875
Location: Athens






|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 31 May 2005
Posts: 1330
Location: Θεσσαλονίκη









|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:59 am
Post subject:
|
|
|
Ναι οντως devilmanson, κανεις λαθος φιλε μου.
Η ομαδα δεν εχει εδρα. Τα ατομα που την στελεχωνουν, διασκορπιζονται απο Κρητη μεχρι ακομα και Τσεχια.
Αν βαλουμε μεσα και τα ατομα που ειναι σταθεροι seeders (που εννοειται οτι καταλογιζονται και αυτοι ως μελη της ομαδος), τοτε φτανουμε ακομη και Ολλανδια (αναφορικα με τον oc3an, ο οποιος μενει εκει για σπουδες) _________________ Διαβάστε τους Κανόνες του Forum
Διαβάστε το Playback FAQ
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 18 Oct 2005
Posts: 775









|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 05 Apr 2006
Posts: 8
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 28 Feb 2006
Posts: 57
Location: hell 3os fournos dexia...
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 7:01 pm
Post subject:
|
|
|
Paides MPRABO sas pou tha kanete to taksidi:)
EINAI ligo akuro san hmeromhnia kai elpizw aurio na mhn trexoume apo tous diadilwtes kai ta MAT. Shmera h Athhna kaigetai... Polutexnio blepete.
Mexri stigmhs exoun anakoinwsei 2 swunanthseis politikes omades ( H mia to PAME kai h deuterh einai E.P.D (ellhnikh patriwtikh dunamh... tous ksexwrizeis aneta giati einai oloi skins:P) Autes tha ginoun 12 tou Pame opote mallon tha xoun teleiwsei ws tis 5. Oi deuteroi einai stis 4.?!?!
Den kserw ti tha ginei me tous deuterous alla last time katelhskan na kaine 2 peripolika kai arketa autokinhta... Opote as exete to nou sas mhn apo animesunanthsh katalhskh se krufto me MaT:P
Ta leme aurio:)
Btw logw douleias (efhmerida) an mathw kati neotero tha to kanw post edw:)
Eilikrina elpizwwwwwwwwwwwwwwwww na pioume enan "gaife" together
EDIT !!!!!
H E.P.D tha pragmatopoihsh thn sunanthsh ths stis 25 tou mhna telika meta apo sunnenohsh me thn astunomia.
CoFFeEeTiMe  _________________ -=+ProUd MemBeR Of Und3rN3t+=-
-*-SuperB Fansub Series-*-
Never ArguE witH an IdiOt he DraGs You DowN to HiS LeVeL and BeAtS yoU witH expeRience!!!
\m/ (O_o) \m/

|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 26 Jun 2005
Posts: 148
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 11:16 pm
Post subject:
|
|
|
|
|
|
|
Back to top
|
|
Joined: 28 Feb 2006
Posts: 57
Location: hell 3os fournos dexia...
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:23 am
Post subject:
|
|
|
|
|
|
|
Back to top
|
|
|
|