Log in to check your private messages
Log in to check your private messages
AnimeClipse Forum Index » Claymore

[AC] Claymore Releases Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Next
View previous topic :: View next topic  
Author Message


Joined: 21 May 2007
Posts: 876
Location: Θεσσαλονίκη




Post Posted: Wed Sep 12, 2007 4:48 pm
Post subject:
Reply with quote

Έτσι 1.5 επεισόδειο Release την ημέρα. Μακελειό!!!!!
Respekt Worthy Respekt
_________________
Arvendui for President
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 6


Post Posted: Wed Sep 12, 2007 7:04 pm
Post subject:
Reply with quote

Ειστε μικροι Θεουληδες παιδια.1000 μπραβο!!!!
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 24 Jun 2007
Posts: 54


Post Posted: Wed Sep 12, 2007 7:58 pm
Post subject:
Reply with quote

Claymore is on fire omg.Keep up the good work.Go Go Go.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger


Joined: 08 Mar 2007
Posts: 1242
Location: Πουθενά



Post Posted: Wed Sep 12, 2007 9:17 pm
Post subject:
Reply with quote

gpower2 wrote:
Αν ψάχνετε φταίχτη για την καθυστέρηση (αν μπορεί να το πει κανείς καθυστέρηση) των τελευταίων release, μόλις τον βρήκατε!



>>ντροπή σου ρε παλιοτεμπέλαρε! ο κόσμος καίγεται (κυριολεκτικά) και εσύ πήγες και έπιασες και δουλειά! η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!! άντε πάρε μπρος, γιατί θα απολυθείς από το forum!

Click here to see the hidden message (It might contain spoilers)
Back to top
View user's profile Send private message

Προειδοποιήσεις: 1 x 1
Joined: 11 Apr 2007
Posts: 4


Post Posted: Wed Sep 12, 2007 9:42 pm
Post subject: sinxaritiria sto team
Reply with quote

sinxaritiria sto team apo to claymore gia ta sinexes episodeia!!!
tous exaristo bathitata!
(sinithos apofego na millao se forum kai genikotera den poli asxoloume, epidi den xero tin katastasi edo sorry an egrapsa se lathos meria to post mou)
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 04 Mar 2006
Posts: 2744
Location: Θεσσαλονίκη





















Post Posted: Wed Sep 12, 2007 10:33 pm
Post subject:
Reply with quote

Fox_15 wrote:
sinxaritiria sto team apo to claymore gia ta sinexes episodeia!!!
tous exaristo bathitata!
(sinithos apofego na millao se forum kai genikotera den poli asxoloume, epidi den xero tin katastasi edo sorry an egrapsa se lathos meria to post mou)


Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

Απλά όπως παρατήρησες το ποστ σου συγχωνεύθηκε στο σωστό topic για ομοιομορφία! Επίσης, όχι greeklish pls! big smile

Καλά απόλαυση των release μας, καθώς έρχονται κι άλλα...
_________________
Διαβάστε τους Κανόνες του Forum! Τα greeklish απαγορεύονται!
Διαβάστε το Playback FAQ
Feeling... nauseous already? Wait to see my anime list first...

And remember, fansubbing is NOT serious business...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger


Joined: 22 May 2007
Posts: 521
Location: Βόρεια

Post Posted: Wed Sep 12, 2007 10:56 pm
Post subject:
Reply with quote

Το χρειαζόμουν αυτό το 3πλό!
Respekt claymore team

Ρε παιδιά είναι δυνατόν να είναι μόνο 27 επισόδεια?Έχει πολύ ψωμί ακόμα (μην πω και μαρμελάδα)
_________________


.::My Cartoon List::.


BUGGY IS BACK!!!OP FTW!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website


Joined: 15 May 2007
Posts: 751
Location: Solefald, Iceland





Post Posted: Wed Sep 12, 2007 11:07 pm
Post subject:
Reply with quote

.::Rey::. wrote:
Το χρειαζόμουν αυτό το 3πλό!
Respekt claymore team

Ρε παιδιά είναι δυνατόν να είναι μόνο 27 επισόδεια?Έχει πολύ ψωμί ακόμα (μην πω και μαρμελάδα)


1oν. Να σαι καλά, κι εσύ και όλοι σας. Thumbs UP
2ον. Η σειρά έχει 26 επεισόδια, μόλις το είπε κι ο boss στην προηγούμενη σελίδα... Razz
_________________
www.ookami-fansubs.com for your Fullmetal Alchemist fix...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 34


Post Posted: Wed Sep 12, 2007 11:49 pm
Post subject:
Reply with quote

Μπραβο βρε παιδια!!Τι ταχυτητα ειναι αυτη;Παντα τετοια!!Ευχαριστουμε για την μεγαλη προσπαθεια!! big smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail


Joined: 06 Sep 2007
Posts: 17
Location: Φεγγαρι

Post Posted: Thu Sep 13, 2007 12:01 am
Post subject:
Reply with quote

Μπραβο βρε παιδια αντε και αυριο αλλο ενα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing [πλακα κανω] ξεκουραστιτε και λιγο
_________________
εδω υπαρχει ενας ερωτας μεγαλος
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website


Joined: 10 Jul 2007
Posts: 159
Location: Εξω...Γιδοβοσκέ,catch me if you can!!!

Post Posted: Thu Sep 13, 2007 10:08 pm
Post subject:
Reply with quote

Καλησπέρα απο εμένα.Να σας πω ένα μπράβο για την ταχύτητα και το κουράγιο σας να βγάλετε τρία επεισόδια μέσα σε δύο μέρες! big smile
(Γενικώς βλέπω ότι κάθε μέρα έχουμε και νέο release
πάνω σε ανίμε και αυτό είναι δείγμα πάρα πολύ καλό!!!)
Τα επεισόδια 15-16-17,ήταν σούπερ!!!
Μια παρατήρηση για το 15:
Στην αρχή περίπου,εμφανίζονται κάτι ιαπωνικά γράμματα
πάνω ψηλά.Δεν είναι κάτι ενοχλητικό μιας και
εξαφανίζονται ευτυχώς μετά απο κανα δίλεπτο. Whistling
Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό?

Υ.Γ:Συνεχίστε την καλή δουλειά και συνεχίστε να μας προσφέρετε
επεισόδια απο την σειρά που έχει τρελάνει κόσμο! Respekt Worthy Respekt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger


Joined: 27 Nov 2006
Posts: 311
Location: Athens





Post Posted: Thu Sep 13, 2007 10:11 pm
Post subject:
Reply with quote

Γεια σου φίλε, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και να είσαι σίγουρος πως συνεχίζουμε το ίδιο δυνατά!!!!! Wink
Αυτά τα γιαπωνέζικα που εμφανίζονται(με τη συνοδεία ενός ήχου) μάλλον είναι κάποια διαφήμιση του καναλιού που εκπέμπει το Claymore, οπότε δυστυχώς δεν μπορούσαμε να τα αποφύγουμε. big smile
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 03 May 2007
Posts: 44
Location: C:\System Volume Information

Post Posted: Fri Sep 14, 2007 12:06 am
Post subject:
Reply with quote

gpower2 wrote:
Παρόλα αυτά, για να μην αδικούμε και κανέναν, ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αξίζουν και στο βασικό μεταφραστή μας Neo106, αλλά και στον Madarb που συμπληρώνει τυχόν ελλείψεις στη μετάφραση, καθώς μας "σερβίρουν" τις μεταφράσεις πιο γρήγορα απότι μπορούμε να τις διορθώσουμε!!!


Και να σκεφτείτε ότι τα επεισόδια αυτά τα μεταφράζουν σε διάρκεια εξεταστικής.

Για αυτό παιδιά ( Neo και Madarb ) ,αν δεν γράψετε καλά σε κάποιο μάθημα δεν θα φταίει ούτε ο επιτηρητής που δεν σας άφησε να βγάλετε το σκονάκι Whistling ούτε ο άχρηστος ο διπλανός σας που δεν ήξερε να σας πει το 7ο ερώτημα από το 9ο θέμα,αλλά εμείς που για χάρη μας σκοτώνεστε να μεταφράζετε.



Respekt
_________________
Ποτέ μην πατήσετε στο google να κάνει search την λέξη: google. Θα διαλυθεί το internet!!!
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 31 May 2005
Posts: 1330
Location: Θεσσαλονίκη










Post Posted: Fri Sep 14, 2007 5:40 am
Post subject:
Reply with quote

OMG, 3 μερες ειχα να μπω στο φορουμ, και κατακλυστηκα απο νεα releases.
Ειλικρινα παιδες, ειστε καταπληκτικοι και γεματοι ζωντανια και μερακι (μου θυμισατε μερες death note οπου δουλευαμε 101% ολο το team καθημερινα).

Η ομαδα πεταει και θα συνεχισει να πεταει ψηλοτερα καθε μερα που περναει, με την δικη σας προσφορα Worthy
_________________
Διαβάστε τους Κανόνες του Forum
Διαβάστε το Playback FAQ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 14
Location: Athina

Post Posted: Sat Sep 15, 2007 11:26 am
Post subject:
Reply with quote

Μπράβο παιδιά για το τριπλό release, όσο πάει γίνετε και καλύτερο, για να δούμε τι θα γίνει.
_________________
Anime Power
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic     Reply to topic     AnimeClipse Forum Index » Claymore All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Next
Page 13 of 22

 
Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group






MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page generated in 0.01107 seconds with 5 queries