Αν ψάχνετε φταίχτη για την καθυστέρηση (αν μπορεί να το πει κανείς καθυστέρηση) των τελευταίων release, μόλις τον βρήκατε!
>>ντροπή σου ρε παλιοτεμπέλαρε! ο κόσμος καίγεται (κυριολεκτικά) και εσύ πήγες και έπιασες και δουλειά! η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!! άντε πάρε μπρος, γιατί θα απολυθείς από το forum!
Click here to see the hidden message (It might contain spoilers)
Posted: Wed Sep 12, 2007 9:42 pm
Post subject: sinxaritiria sto team
sinxaritiria sto team apo to claymore gia ta sinexes episodeia!!!
tous exaristo bathitata!
(sinithos apofego na millao se forum kai genikotera den poli asxoloume, epidi den xero tin katastasi edo sorry an egrapsa se lathos meria to post mou)
Joined: 04 Mar 2006
Posts: 2744
Location: Θεσσαλονίκη
Posted: Wed Sep 12, 2007 10:33 pm
Post subject:
Fox_15 wrote:
sinxaritiria sto team apo to claymore gia ta sinexes episodeia!!!
tous exaristo bathitata!
(sinithos apofego na millao se forum kai genikotera den poli asxoloume, epidi den xero tin katastasi edo sorry an egrapsa se lathos meria to post mou)
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Απλά όπως παρατήρησες το ποστ σου συγχωνεύθηκε στο σωστό topic για ομοιομορφία! Επίσης, όχι greeklish pls!
Καλά απόλαυση των release μας, καθώς έρχονται κι άλλα... _________________ Διαβάστε τουςΚανόνες του Forum!Τα greeklish απαγορεύονται! Διαβάστε το Playback FAQ Feeling... nauseous already? Wait to see my anime list first... And remember, fansubbing is NOT serious business...
Joined: 15 May 2007
Posts: 751
Location: Solefald, Iceland
Posted: Wed Sep 12, 2007 11:07 pm
Post subject:
.::Rey::. wrote:
Το χρειαζόμουν αυτό το 3πλό!
claymore team
Ρε παιδιά είναι δυνατόν να είναι μόνο 27 επισόδεια?Έχει πολύ ψωμί ακόμα (μην πω και μαρμελάδα)
1oν. Να σαι καλά, κι εσύ και όλοι σας.
2ον. Η σειρά έχει 26 επεισόδια, μόλις το είπε κι ο boss στην προηγούμενη σελίδα... _________________ www.ookami-fansubs.com for your Fullmetal Alchemist fix...
Joined: 10 Jul 2007
Posts: 159
Location: Εξω...Γιδοβοσκέ,catch me if you can!!!
Posted: Thu Sep 13, 2007 10:08 pm
Post subject:
Καλησπέρα απο εμένα.Να σας πω ένα μπράβο για την ταχύτητα και το κουράγιο σας να βγάλετε τρία επεισόδια μέσα σε δύο μέρες!
(Γενικώς βλέπω ότι κάθε μέρα έχουμε και νέο release
πάνω σε ανίμε και αυτό είναι δείγμα πάρα πολύ καλό!!!)
Τα επεισόδια 15-16-17,ήταν σούπερ!!!
Μια παρατήρηση για το 15:
Στην αρχή περίπου,εμφανίζονται κάτι ιαπωνικά γράμματα
πάνω ψηλά.Δεν είναι κάτι ενοχλητικό μιας και
εξαφανίζονται ευτυχώς μετά απο κανα δίλεπτο.
Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό?
Υ.Γ:Συνεχίστε την καλή δουλειά και συνεχίστε να μας προσφέρετε
επεισόδια απο την σειρά που έχει τρελάνει κόσμο!
Γεια σου φίλε, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και να είσαι σίγουρος πως συνεχίζουμε το ίδιο δυνατά!!!!!
Αυτά τα γιαπωνέζικα που εμφανίζονται(με τη συνοδεία ενός ήχου) μάλλον είναι κάποια διαφήμιση του καναλιού που εκπέμπει το Claymore, οπότε δυστυχώς δεν μπορούσαμε να τα αποφύγουμε.
Joined: 03 May 2007
Posts: 44
Location: C:\System Volume Information
Posted: Fri Sep 14, 2007 12:06 am
Post subject:
gpower2 wrote:
Παρόλα αυτά, για να μην αδικούμε και κανέναν, ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αξίζουν και στο βασικό μεταφραστή μας Neo106, αλλά και στον Madarb που συμπληρώνει τυχόν ελλείψεις στη μετάφραση, καθώς μας "σερβίρουν" τις μεταφράσεις πιο γρήγορα απότι μπορούμε να τις διορθώσουμε!!!
Και να σκεφτείτε ότι τα επεισόδια αυτά τα μεταφράζουν σε διάρκεια εξεταστικής.
Για αυτό παιδιά ( Neo και Madarb ) ,αν δεν γράψετε καλά σε κάποιο μάθημα δεν θα φταίει ούτε ο επιτηρητής που δεν σας άφησε να βγάλετε το σκονάκι ούτε ο άχρηστος ο διπλανός σας που δεν ήξερε να σας πει το 7ο ερώτημα από το 9ο θέμα,αλλά εμείς που για χάρη μας σκοτώνεστε να μεταφράζετε.
_________________ Ποτέ μην πατήσετε στο google να κάνει search την λέξη: google. Θα διαλυθεί το internet!!!
Joined: 31 May 2005
Posts: 1330
Location: Θεσσαλονίκη
Posted: Fri Sep 14, 2007 5:40 am
Post subject:
OMG, 3 μερες ειχα να μπω στο φορουμ, και κατακλυστηκα απο νεα releases.
Ειλικρινα παιδες, ειστε καταπληκτικοι και γεματοι ζωντανια και μερακι (μου θυμισατε μερες death note οπου δουλευαμε 101% ολο το team καθημερινα).
Η ομαδα πεταει και θα συνεχισει να πεταει ψηλοτερα καθε μερα που περναει, με την δικη σας προσφορα _________________ Διαβάστε τουςΚανόνες του Forum Διαβάστε το Playback FAQ
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum