Log in to check your private messages
Log in to check your private messages
AnimeClipse Forum Index » Soul Eater

[AC] Soul Eater Releases Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 31, 32, 33  Next
View previous topic :: View next topic  
Author Message


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 55




Post Posted: Thu Feb 10, 2011 4:10 pm
Post subject: ok
Reply with quote

Oκ ευχαριστώ απλά ρώτησα μήπως υπάρχει περίπτωση να σταμάτησε το anime για να μην περιμένω άδικα ! big smile Thumbs UP
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 02 Sep 2010
Posts: 49


Post Posted: Sat Feb 26, 2011 9:37 am
Post subject:
Reply with quote

Παιδια πως το βλεπετε...συνεχιζεται?
μηπως χρειαζεστε μεταφραστες...?
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 16 Jul 2008
Posts: 513
Location: Κοζάνη








Post Posted: Sat Feb 26, 2011 10:53 am
Post subject:
Reply with quote

Deykalionas17 wrote:
Δεν έχουμε πει ότι θα ενημερώσουμε ρε παίδες; Από τη στιγμή που δεν ενημερώσαμε, τίποτα δεν άλλαξε. Μετά την εξεταστική (τέλη Φεβρουαρίου) θα αρχίσουν και πάλι οι εργασίες... Οπότε καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου θα βγει το 31...


Φίλε gotham_city, αν πήγαινες μία σελίδα πίσω θα έβλεπες την απάντηση σχετικά με το θέμα που είχε δώσει ο αρμόδιος για το project. Ελπίζω να σε κάλυψα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger


Joined: 01 Mar 2011
Posts: 406
Location: Vengeful Spirit

Post Posted: Sun Mar 13, 2011 11:37 pm
Post subject:
Reply with quote

Ανακαλυψα στον tracker batches 11-20 και 21-30. Οσφριζομαι new episodes με αναλογη ανακοινωση προφανως;
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 892
Location: Αθήνα







Post Posted: Sun Mar 13, 2011 11:57 pm
Post subject:
Reply with quote

Εχουμε πει πολλές φορές ότι θα την τελειώσουμε τη σειρά. Οπότε προφανώς καλά οσφρίζεσαι... Τώρα για το πότε θα φανεί...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 03 Oct 2009
Posts: 2


Post Posted: Sun Apr 17, 2011 8:36 am
Post subject:
Reply with quote

paidia to Soul Eater einai mia katapliktiki sira giati den kanete kai ta alla episodia liga exoune mini kai poli kali h douliasas se olasas to projects

Edit by Nick7LF:
Παρακαλώ να γίνει edit το post και να γραφτεί στα Ελληνικά, καθώς τα greeklish απαγορεύονται σύμφωνα με τους κανονισμούς του forum.
Wink
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 892
Location: Αθήνα







Post Posted: Sun Apr 17, 2011 11:11 am
Post subject:
Reply with quote

Παιδιά είναι η τελευταία φορά που θα το πω. Λέτε να μη θέλουμε να συνεχίσουμε; Να μας αρέσει να αφήνουμε πράγματα στη μέση; Απλά δεν μπορούμε αυτή τη περίοδο. Όλα τα μέλη της ομάδας είναι απλοί άνθρωποι που τρέχουν όλη μέρα με σχολές, δουλειές κτλ. Οι εποχές είναι δύσκολες και δεν υπάρχει χρόνος και κουράγιο για πολλα΄πολλά. Παρακαλώ να μην ξαναρωτήσετε κάτι τέτοιο γιατί δεν πρόκειται να πάρετε απάντηση. Όταν μπορέσουμε θα τα βγάλουμε τα επεισόδια. Τελεία και παύλα.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town

Post Posted: Mon Apr 25, 2011 7:45 pm
Post subject:
Reply with quote

περιμενουμε τα επομενααααααααααααααααα big smile big smile
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town

Post Posted: Tue May 03, 2011 12:40 pm
Post subject:
Reply with quote

συγνωμη αν γινομαι κουραστικος,αλλα ποτε περιπου να περιμενουμε επεισοδια??
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 892
Location: Αθήνα







Post Posted: Tue May 03, 2011 12:58 pm
Post subject:
Reply with quote

Η αλήθεια είναι ότι έχει όντως καταντήσει κουραστικό... Πρέπει να έχω απαντήσει πάνω από 30 φορές... Διάβασε αυτά που έχω γράψει παλαιότερα. Από τη στιγμή που κανείς από την ομάδα δεν έχει βγει να πει κάτι άλλο ισχύει ακόμα αυτό. Τίποτα δεν κινείται αυτή τη περίοδο...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town

Post Posted: Tue May 03, 2011 2:01 pm
Post subject:
Reply with quote

Deykalionas17 wrote:
Η αλήθεια είναι ότι έχει όντως καταντήσει κουραστικό... Πρέπει να έχω απαντήσει πάνω από 30 φορές... Διάβασε αυτά που έχω γράψει παλαιότερα. Από τη στιγμή που κανείς από την ομάδα δεν έχει βγει να πει κάτι άλλο ισχύει ακόμα αυτό. Τίποτα δεν κινείται αυτή τη περίοδο...


το καταλαβαινω αυτο που εχεις πει,απλα ειπα να ρωτησω μηπως παρω μια απαντηση ετσι ωστε να ξερω ποτε περιπου να περιμενω..δε θελω να γινομαι κουραστικος..καταλαβαινω τι δουλεια χρειαζεται για να γινει 1 επεισοδιο!ευχαριστω πολυ παντως
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 892
Location: Αθήνα







Post Posted: Tue May 03, 2011 8:51 pm
Post subject:
Reply with quote

Κοίτα κι εγώ δεν θέλω να φαίνομαι επιθετικός. Δεν είναι μόνο η δουλειά που πρέπει να γίνει για να βγει το επεισόδιο. Υπάρχουν και αρκετές υποχρεώσεις στις ζωές όλων μας... Δεν υπάρχει αυτή την περίοδο χρόνος από τους περισσότερους εξ'ου και οι καθυστερήσεις. Όταν υπάρξουν νέα προφανώς και θα σας ενημερώσουμε!!!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 01 Mar 2011
Posts: 406
Location: Vengeful Spirit

Post Posted: Tue May 03, 2011 10:03 pm
Post subject:
Reply with quote

We miss you, Soul Eater Team. YOU COME BACK! COME BACK! Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town

Post Posted: Thu May 05, 2011 1:42 am
Post subject:
Reply with quote

Deykalionas17 wrote:
Κοίτα κι εγώ δεν θέλω να φαίνομαι επιθετικός. Δεν είναι μόνο η δουλειά που πρέπει να γίνει για να βγει το επεισόδιο. Υπάρχουν και αρκετές υποχρεώσεις στις ζωές όλων μας... Δεν υπάρχει αυτή την περίοδο χρόνος από τους περισσότερους εξ'ου και οι καθυστερήσεις. Όταν υπάρξουν νέα προφανώς και θα σας ενημερώσουμε!!!


ναι ρε συ οι υποχρεωσεις real life παντα υπαρχουν!anyway,ευχαριστω για τις πληροφοριες!θα περιμενω νεα!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message


Joined: 12 Oct 2009
Posts: 29




Post Posted: Wed Jun 15, 2011 3:12 pm
Post subject:
Reply with quote

παιδια να κανω και γω μια ερώτηση τα παιδια διαλύθηκαν η υπαρχει ακομα το τεαμ? και απλα σταματισαν λογο υποχρεώσεων??
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic     Reply to topic     AnimeClipse Forum Index » Soul Eater All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 31, 32, 33  Next
Page 20 of 33

 
Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group






MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page generated in 0.01521 seconds with 5 queries