Δεν έχουμε πει ότι θα ενημερώσουμε ρε παίδες; Από τη στιγμή που δεν ενημερώσαμε, τίποτα δεν άλλαξε. Μετά την εξεταστική (τέλη Φεβρουαρίου) θα αρχίσουν και πάλι οι εργασίες... Οπότε καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου θα βγει το 31...
Φίλε gotham_city, αν πήγαινες μία σελίδα πίσω θα έβλεπες την απάντηση σχετικά με το θέμα που είχε δώσει ο αρμόδιος για το project. Ελπίζω να σε κάλυψα.
paidia to Soul Eater einai mia katapliktiki sira giati den kanete kai ta alla episodia liga exoune mini kai poli kali h douliasas se olasas to projects
Edit by Nick7LF:
Παρακαλώ να γίνει edit το post και να γραφτεί στα Ελληνικά, καθώς τα greeklish απαγορεύονται σύμφωνα με τους κανονισμούς του forum.
Παιδιά είναι η τελευταία φορά που θα το πω. Λέτε να μη θέλουμε να συνεχίσουμε; Να μας αρέσει να αφήνουμε πράγματα στη μέση; Απλά δεν μπορούμε αυτή τη περίοδο. Όλα τα μέλη της ομάδας είναι απλοί άνθρωποι που τρέχουν όλη μέρα με σχολές, δουλειές κτλ. Οι εποχές είναι δύσκολες και δεν υπάρχει χρόνος και κουράγιο για πολλα΄πολλά. Παρακαλώ να μην ξαναρωτήσετε κάτι τέτοιο γιατί δεν πρόκειται να πάρετε απάντηση. Όταν μπορέσουμε θα τα βγάλουμε τα επεισόδια. Τελεία και παύλα. _________________
Η αλήθεια είναι ότι έχει όντως καταντήσει κουραστικό... Πρέπει να έχω απαντήσει πάνω από 30 φορές... Διάβασε αυτά που έχω γράψει παλαιότερα. Από τη στιγμή που κανείς από την ομάδα δεν έχει βγει να πει κάτι άλλο ισχύει ακόμα αυτό. Τίποτα δεν κινείται αυτή τη περίοδο... _________________
Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town
Posted: Tue May 03, 2011 2:01 pm
Post subject:
Deykalionas17 wrote:
Η αλήθεια είναι ότι έχει όντως καταντήσει κουραστικό... Πρέπει να έχω απαντήσει πάνω από 30 φορές... Διάβασε αυτά που έχω γράψει παλαιότερα. Από τη στιγμή που κανείς από την ομάδα δεν έχει βγει να πει κάτι άλλο ισχύει ακόμα αυτό. Τίποτα δεν κινείται αυτή τη περίοδο...
το καταλαβαινω αυτο που εχεις πει,απλα ειπα να ρωτησω μηπως παρω μια απαντηση ετσι ωστε να ξερω ποτε περιπου να περιμενω..δε θελω να γινομαι κουραστικος..καταλαβαινω τι δουλεια χρειαζεται για να γινει 1 επεισοδιο!ευχαριστω πολυ παντως _________________
Κοίτα κι εγώ δεν θέλω να φαίνομαι επιθετικός. Δεν είναι μόνο η δουλειά που πρέπει να γίνει για να βγει το επεισόδιο. Υπάρχουν και αρκετές υποχρεώσεις στις ζωές όλων μας... Δεν υπάρχει αυτή την περίοδο χρόνος από τους περισσότερους εξ'ου και οι καθυστερήσεις. Όταν υπάρξουν νέα προφανώς και θα σας ενημερώσουμε!!! _________________
Joined: 12 Feb 2011
Posts: 99
Location: Magnolia Town
Posted: Thu May 05, 2011 1:42 am
Post subject:
Deykalionas17 wrote:
Κοίτα κι εγώ δεν θέλω να φαίνομαι επιθετικός. Δεν είναι μόνο η δουλειά που πρέπει να γίνει για να βγει το επεισόδιο. Υπάρχουν και αρκετές υποχρεώσεις στις ζωές όλων μας... Δεν υπάρχει αυτή την περίοδο χρόνος από τους περισσότερους εξ'ου και οι καθυστερήσεις. Όταν υπάρξουν νέα προφανώς και θα σας ενημερώσουμε!!!
ναι ρε συ οι υποχρεωσεις real life παντα υπαρχουν!anyway,ευχαριστω για τις πληροφοριες!θα περιμενω νεα! _________________
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum