Log in to check your private messages
Log in to check your private messages
AnimeClipse Forum Index

Search found 6 matches
Author Message
  Topic:   Jumaru 36 & 37 Final (Plawres Sanshiro 36 & 37 Final
kriz

Replies: 71
Views: 58456

Post Forum: Plawres Sanshiro    Posted: Sun Jan 21, 2007 4:11 am   Subject: Jumaru 36 & 37 Final (Plawres Sanshiro 36 & 37 Final
Όσα ευχαριστώ και να πώ λίγα θα είναι! Μπράβο παιδιά!
  Topic:   Noein 03-05
kriz

Replies: 8
Views: 9028

Post Forum: Noein (DROPPED)    Posted: Mon Nov 20, 2006 2:34 am   Subject: Noein 03-05
Όπως λέει και ο σοφός λαός μας... το καλό το πράγμα αργεί big smile

Μακάρι να μπορούσα να βάλω ένα χεράκι αλλά...
  Topic:   Hi! I am Chopper-chan!
kriz

Replies: 32
Views: 35709

Post Forum: Plawres Sanshiro    Posted: Mon Nov 06, 2006 6:37 pm   Subject: Hi! I am Chopper-chan!
Thank you for everything Chopper-chan! Thumb 2 Up
  Topic:   Σχετικά με BT clients (linux) / Πρόβλημα με ΚTorrent
kriz

Replies: 4
Views: 2909

Post Forum: Τεχνική Υποστήριξη    Posted: Tue Oct 24, 2006 2:00 am   Subject: Σχετικά με BT clients (linux) / Πρόβλημα με ΚTorrent
Απ'ότι ξέρω ένας φίλος μου, εγκατέστησε το μtorrent στα linux του και δουλεψαν μια χαρά! Έχεις φτιάξει σίγουρα όλα τα settings σωστά;

Φίλε Cougar, το mtorrent το έχω δουλέψει σε linux αλλά προτιμώ ...
  Topic:   Σχετικά με BT clients (linux) / Πρόβλημα με ΚTorrent
kriz

Replies: 4
Views: 2909

Post Forum: Τεχνική Υποστήριξη    Posted: Tue Oct 24, 2006 12:23 am   Subject: Σχετικά με BT clients (linux) / Πρόβλημα με ΚTorrent
Κατέβαζα σήμερα το Sanshiro 30 και είχα παρατηρήσει ότι ενώ κατέβαζε πολύ γρήγορα, στο seed χώλαινε... όταν μάλιστα ολοκληρώθηκε το κατέβασμα, το seed πήγε και αυτό στο μηδέν και δεν έβρισκε ούτε άλλο ...
  Topic:   Jumaru 30 (Plawres Sanshiro 30)
kriz

Replies: 20
Views: 12806

Post Forum: Plawres Sanshiro    Posted: Tue Oct 24, 2006 12:13 am   Subject: Jumaru 30 (Plawres Sanshiro 30)
Απίθανο επεισόδιο πράγματι! Από την μία αγωνιώ για να δω το τέλος και από την άλλη δεν θέλω να τελειώσει η σειρα! Sad

Και μια και είναι το πρώτο μου post εδώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για ότι κά ...
 
Page 1 of 1
All times are GMT + 2 Hours
Jump to:   




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group






MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page generated in 0.00947 seconds with 5 queries